איך לבחור קליניקה להשתלת שיער?

איך בוחרים קליניקה להשתלת שיער

 השתלות שיער זה אחד מההליכים האסתטיים הרפואיים הפופולריים בקרב גברים בשנים האחרונות. בהתחשב בשינויים החברתיים בשנים האחרונות –  זה מאוד טבעי שיותר ויותר גברים בוחרים לבצע את ההליך הזה כדי לעלות את הביטחון העצמי, לאמץ סגנון חדש ולרענן את המראה החיצוני שלהם. בגלל שמדובר בהליך מורכב יחסית – יש חשיבות רבה בבחירת הקליניקה הנכונה כדי לקבל את התוצאה המושלמת.

עקב הביקוש שגדל להשתלות שיער – הדבר סלל את הדרך להרבה "תארים" ומידע שגוי שניתן למטופלים בארץ וברחבי העולם. לצערנו אנו נתקלים בהרבה מקרים בהם רופאים חובבנים שאינם מחזיקים בניסיון הנדרש, מבצעים הליכים אלו ללא פיקוח או עם צוות טכנאים שאינו מפוקח כראוי. כדי להימנע מעוגמת נפש ומתוצאות לא רצויות – ריכזנו לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את הקליניקה הנכונה להשתלת שיער בטורקיה.

#1בחרו בקליניקה בה המומחה מבצע את תהליך פתיחת הערוצים

כשמחפשים קליניקה להשתלת שיער FUE – הרבה מטופלים בוחרים להסתכל קודם על המחיר הסופי או שם הרופא, בעוד שיש כמה דברים שכלולים בתהליך השתלת השיער שהם בעלי השפעה אדירה על איכות התוצאות. שלב פתיחת הערוצים בהשתלת שיער הוא אחד מהם. בשלב זה, יבוצעו מעין תעלות זעירות באמצעות להב ספיר – אשר לתוכן יוכנסו הזקיקים. אז, איך זה קשור לבחירת הקליניקה שלכם בטורקיה? פתיחת ערוצים היא עבודה שדורשת ידיים מיומנות עם דיוק רב, לכן במרפאה של המומחה סרז'ן – רק הוא מורשה לבצע את העבודה הזו. יצירת תעלות זעירות משפיעה רבות על זווית הצמיחה הטבעית שלכם – ותהליך זה נמשך לרוב כשעה במהלך ההשתלה.

#2 תבדקו את הקליניקה לעומק

 אתם יכולים לעבור הליך כזה רק בבית חולים, מרכז רפואי או קליניקה שמחזיקה ברישיון משרד הבריאות בטורקיה. קודם כל, בררו היכן ההשתלת שיער מבוצעת. אם אתם מגלים שההשתלה מתרחשת בכלל בדירת מגורים או וילה, בקשו מסמכים שניתנו להם על ידי משרד הבריאות עבור הכותבת הזו. אם אין אישורים כאלה, או שאתם מרגישים שהם "מערבבים" אותכם – המשמעות היא שכדאי לכם לברוח מהעסקה הזו וכמה שיותר מהר.

#3 בדקו אם הם מתאימים לכם תוכנית טיפול

הנקודה העיקרית של השתלת שיער היא תכנון נכון. למראה נכון וטבעי, אתם צריכים לוודא שיתנו לכם תכנית טיפול מדויקת בעת התייעצות עם המרפאה. הנקודות שיש לקחת בחשבון בתכניות טיפול אלו הן כמה שתלים ניתן לקחת לפי מצב אזור התורם, קו שיער, אזור פרונטלי, אזור שיער מרכזי ועוד. יתר על כן, הטיפול שמציעים לכם במרכז השתלות השיער חייב להיות גם מותאם למצב בריאותכם, היסטוריית המחלות שלכם והתרופות בהן אתם משתמשים. כל המידע הזה יוכל לעזור לרופא להתאים עבורכם את הטיפול באופן המדויק ביותר ולספק לכם תוצאה מושלמת

תבדקו היטב את רופא השתלת השיער שלכם

#4 צילומי לפני ואחרי

למרות שעמודים ברשתות חברתיות ובאתרי האינטרנט מאפשרות למרפאות להציג את צילומי המטופלים שלהן בקלות, הן יכולות גם באותה עת להראות למטופלים תוצאות טובות יותר על ידי שימוש במוצרים לשיפור שיער וכמובן עריכה בפוטושופ. מרפאה שמכבדת את עצמה תציג מספר תמונות טבעיות ללא התערבות של עריכה בתוכנה או באמצעות תכשירי שיער.

#5 תבדקו היטב את הביקורות על המרפאה

מכיוון שמספר העוקבים ברשתות החברתיות אלה רק מספרים וירטואליים שניתן לקנות בכסף, מספר העוקבים גבוה ממש לא מעיד על כך שמדובר במקום טוב יותר. אל תתנו לזה להטעות אתכם. במקום זאת, תבדקו היטב את הביקורות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וגוגל. וודאו שהביקורות נעשו על ידי משתמשים אמיתיים והכי טוב? קבלו המלצה מחבר או קרוב משפחה על רופא בטורקיה.

#6 שיטה השתלת שיער ומידת כאב

בעוד שיש שיטות להשתלת שיער שעדיין כואבות ועם סיכוי להשאיר צלקות – שיטת השתלה FUE נחשבת לבטוחה ביותר ועם מינימום כאבים. באופן כללי, השתלות שיער נעשות תמיד באמצעות הרדמה מקומית בקרקפת, אולם כאמור – בשיטות מסוימות אתם עדיין עשויים להרגיש כאבים במהלך ההשתלה. בהשתלת שיער אצלנו, מעבר להרדמה המקומית שתוזרק מקומית לקרקפת שלכם, אנו משתמשים גם בסדציה. סדציה היא סוג של מצב ביניים בין הרדמה כללית לערות. במילים אחרות, אתם תרגישו יותר מנומנמים, רגועים ושלווים – במקום לחץ, חרדה והתרגשות.

אם אתם רוצים לקרוא עוד בנושא היכנסו למדריך המלא שהמומחים שלנו כתבו – האם השתלת שיער זה כואב? (התשובות מפתיעות!) 

בכל הנוגע להשתלת שיער, חשוב לבדוק ביקורות

#7 ניסיון של המומחה 

שאלו את המומחה שלכם לגבי הניסיון שלו ושל הצוות הטכנאים במקום. כמה זמן הם מבצעים השתלות שיער? האם יש רופא מרדים שנוכח במהלך ההשתלה? (בדקו כי את שם הרופא המרדים בגוגל). כמו כן, חשוב לבדש לראות דוגמאות לראשים מושתלים שעברו במרפאה כדי שתוכלו להתרשם מהתוצאות, האם הן נראות טבעיות?

#8 בקרת איכות

 האם השתלת השיער שלכם תתבצע כהלכה? הדרך הטובה ביותר להבין זאת היא לברר על תקני האיכות של המרכז להשתלות שיער שלכם. זה כולל פרטים כגון אחוזי הצלחה, תהליך איסוף זקיקי השיער מאזור התורם, אופן אחסון השתלים, שרטוט קו שיער, סוג הלהבים ועוד.

#9 טיפול תרופתי לפני ואחרי הניתוח

 האם מרכז להשתלות השיער הציע לכם תרופה כלשהי שתצטרכו לקחת לפני או אחרי ההליך? האם יש הליכים נוספים שהומלצו לכם לבצע לאחר ההשתלה? (כמו לדוגמה, טיפול PRP). כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, לא די לבצע השתלת שיער. יש צורך לתחזק את התוצאות בעיקר בימים הראשונים אחרי ההחלמה.