השתלת שיער אצל מפורסמים – 7 סלבס שעשו השתלת שיער ולא ידעתם

7 סלבס שעשו השתלת שיער ולא ידעתם

עד לפני זמן לא רב, נשירת שיער הייתה משהו שגברים רבים חששו ממנו אך לא היה ניתן לעשות משהו לגבי זה. בין אם קו שיער הראש נסוג, או ששיער הגוף החל להידלדל באופן כללי -הדרך היחידה להתמודד עם ההתקרחות הייתה סכין גילוח וכובע.

כיום, יותר ויותר מפורסמים פונים למנתחים שיעזרו להם להחזיר את שיערם לתפארתו. שורות של כוכבים מהשורה הראשונה כמו, דיוויד בקהאם, ווין רוני ועוד רבים וטובים הודו שעברו השתלת שיער מוצלחת – ונראים הרבה יותר צעירים ורעננם בזכות זה. הנה שבעה מהסלבס שעברו השתלת שיער ולא ידעתם

תופעת ההתקרחות היא כבר לא חלק מקובל בהזדקנות ובגנטיקה עבור גברים רבים. ניתוחים להשתלה ושיקום השיער הפכו לאחד מההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר במדינות רבות – אי אפשר להכחיש שמספר המפורסמים שעברו השתלת שיער –  ויצאו עם תוצאה מדהימה, משפיעים על העלייה הפופולריות של הליכי השתלות שיער.

תוכן עניינים

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא הליך כירורגי בו לוקחים קווצות שיער בודדות מהאזור התורם והבריא בראש ושותלים אותם באזור הנתרם, המקריח. מדובר בניתוח קטן המצריך הרדמה מקומית בדרך כלל, הוא כרוך בסיכונים אפסיים ושיעורי הצלחה גבוהים במיוחד. כיום ניתן לעבור השתלת שיער בשיטות שונות, כאשר הנפוצות שבהן:

  • FUT בתהליך זה המנתח מסיר רצועת עור מאזור מסוים בראש – העור המכיל את השערה מופרד כך שבכל שתל יש שיערות בודדות. את הרצועה משתילים באזור המיועד, בתוך חתכים, כך שכל שתל נכנס ישירות לתוך הקרקפת, תופרים את החתכים ומגיעים לתוצאה אסתטית.
  • FUE בשיטת השתלת שיער FUE  זו מסירים מספר קבוע של זקיקי שיער מהאזור התורם בקרקפת ומחדירים את הזקיקים לאזור הנתרם באמצעות ביצוע חתכים קטנים. המנתח עושה חורים זעירים עם להב או מחט באזור המיועד לקבל את השיער, ובתוכם מניחים בעדינות את השיער. במהלך פגישת טיפול אחת, המנתח עשוי להשתיל מאות ואף אלפי שערות.

מפגש השתלת שיער יכול להימשך ארבע שעות או יותר, התפרים יוסרו בין שבוע לעשרה ימים לאחר הניתוח. לעיתים נדרש להגיע לשלושה או ארבעה מפגשים כדי להגיע לתוצאות שישביעו את רצונכם. ההשתלות מתרחשות בהפרש של מספר חודשים זו מזו בכדי לאפשר לכל השתלה להחלים באופן מלא. שתי השיטות מספקות פתרון קבוע ואיכותי, כאשר המטרה היא שהזקיקים המושתלים ימשיכו לצמוח באותה דרך שבה גדל שיער רגיל.

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על השתלת שיער DHI>> 

השתלת שיער מפורסמים

מה קורה לאחר השתלת שיער?

תהליך ההחלמה אורך מספר ימים עד שבוע, רוב האנשים יכולים לחזור לעבודה ולתפקוד מלא כבר לאחר ארבעה ימים. מספר שבועות לאחר ההליך, השיער המושתל עשוי לנשור, זה נורמלי לגמרי ומפנה מקום לצמיחת שיער חדש, בריא וחזק. רוב האנשים יראו כמות מסוימת של צמיחת שיער חדש 8 עד 12 חודשים לאחר הניתוח, מראה השיער הסופי מתקבל בדרך כלל לאחר שנה עד 18 חודשים.

חשוב לזכור, כי השתלת שיער אינה תרופה להתקרחות – ההשתלות אכן יכסו את הקרקפת הקרחת, אך הן לא יגנו עליכם מפני נשירת שיער נוספת בעתיד. מכיוון שהתקרחות גברית היא מצב מתקדם עבור רוב הגברים, אולי כדאי לנסות לשקול שילוב של ניתוח עם טיפולים רפואיים כדי להאט את תהליך ההתקרחות. הבנת מקור הבעיה יכולה לסייע לכם במציאת פתרונות יצירתיים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם האם השתלת שיער זה כואב? >> 

האם הליך השתלת שיער יעיל?

מפורסמים רבים בוחרים לעבור השתלת שיער כדי לקבל בחזרה מראה צעיר יותר, להרגיש בנוח עם עצמם וגם, כי חווית שיער שופעה מעניקה אפשרויות רבות יותר בתעשייה. השיטות המתקדמות והחדשניות ביותר מונגשות כמעט לכל אחד במדינות רבות כמו, טורקיה והודו. רוב ההשתלות מספקות תוצאות איכותיות לטווח הרחוק – קליניקות מקצועיות מציעות השתלת שיער בהרדמה מקומית, תוך מזעור החוויה הפולשנית ככל הניתן ועם זמן החלמה קצר יחסית.

השתלת שיער אצל סלבס

אז אילו מפורסמים עברו השתלת שיער?

אם בעבר דיברו על התספורת או הבחירה האופנתית של המפורסמים, היום, אתרי הרכילויות והרשתות החברתיות דנות בהשתלת השיער האחרונה של מפורמים רבים, ואף משווים בין תמונות לפני ואחרי ההשתלה.

אתם עשויים להיות מופתעים כמה מפורסמים עברו ניתוח להשתלת שיער. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, יותר ויותר אנשי ציבור בוחרים לעבור את הטיפול המוצלח הזה. ולא רק זה, מספר המפורסמים שבוחרים לפתוח, לדבר על כך בכנות ולהתנער מהסטיגמות שאפפו את ההליך הקוסמטי הזה, הולך וגדל מדי שנה.על מנת להגיע לתוצאות המיטיבות, מומלץ לבחור בקליניקה מקצועית וסטרילית, כך תוכלו להבטיח לעצמכם השתלת שיער איכותית ומוצלחת.

אלו שבעת הכוכבים המובילים שבחרו לעבור השתלת שיער:

1. ווין רוני

ווין רוני הוא ללא ספק המפורסם המוכר ביותר שעבר השתלת שיער – כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר, מלך השערים המוביל של אנגליה בכל הזמנים היה פתוח וכן לגבי ביצוע השתלת השיער שלו בשנת 2011, ווין רוני החל להקריח בשנות ה- 20 המוקדמות לחייו. הטיפול לשיקום עובי השיער בחלק הקדמי של ראשו, עבד היטב וכעבור שנתיים הוא עבר השתלה שניה כדי להגביר את צפיפות השיער עוד יותר. רוני היה גלוי לגבי חוסר הבטחון השיער הדליל גרם לו, והיה מאוד מרוצה מתוצאות הטיפולים שלו.

2. דיוויד בקהאם

הכדורגלן הבריטי לשעבר ,סבל מבעיות שיער כבר למעלה מעשור. אבל, הוא הצליח להתמודד עם זה די טוב, בעזרת שלל התסרוקות יוצאות הדופן שאפשרו לו לכסות את נפח השיער המתדלדל. בין היתר הוא השתמש בשיער סינטטי, עד שהוא קיבל רעיון מבריק והוא, לעבור השתלת שיער מקצועית!

3. גורדון רמזי

השף והמנחה המפורסם מבריטניה ידוע ברבים בזכות תוכניות הטלוויזיה הרבות בהן הוא מופיע ומעלה את סטנדרט הבישול. בעבר הוא נצפה עוזב את האחוזה שלו בבוורלי הילס כשהוא חובש כובע ניתוחים שחור אשר העלה שאלות רבות, ואכן הוא קיבל טיפול FUE וכעת יש לו קו שיער חדש, זקיקים משופרים המשפרים את הנראות של שיער ראשו כתוצאה מכך.

4. אילון מאסק

איל הטכנולוגיה והעשייה, אילון מאסק. הוא נולד בדרום אפריקה, חולם ליישב את החלל עם החברה שלו SpaceX, הוא יוצר מכוניות חשמליות וידוע בעיקר בזכות הקסם האישי והכריזמה שהוא מקרין לכל עבר. במבט לאחור ניתן לראות בבירור שמאסק סבל מנשירת שיער מהירה בחלק העליון של ראשו, כמו גם קו השיער שלו נסוג. הוא עבר השתלת שיער ומאז השינוי שחל בראש הוא לא פחות ממדהים! עם צמיחת וצפיפות שיער משוחזר בחלק העליון והקדמי של ראשו.

5. אלטון ג'ון

בדומה לוויין רוני, אלטון ג'ון דיבר בכנות על חוויותיו עם הליכי השתלת השיער שהוא עבר. אלטון ג'ון החל לאבד את שיערו כבר בתחילת שנות ה-70, הזמר היה פתוח לגבי עד כמה שיערו הדליל גרם לו להרגיש מודע לעצמו, הפגיעות שהוא חש סביב איבוד השיער שלו, והוא עבר שני טיפולי השתלת שיער. כיום, אלטון ג'ון מתגאה בשיער מלא, למרות שהוא בשנות ה-70 לחייו.

השתלת שיער הוליווד

6. ג'ורג' סמפסון

כוכב ורקדן הרחוב של Britain's Got Talent, ג'ורג' סמפסון, היה רק ​​בן 23 כאשר עבר השתלת שיער בשנת 2017. הכוכב הצעיר חשף כי הוא סובל משיער דליל עקב שילוב של גנטיקה והסחרור שהוא מבצע על ראשו כחלק מהריקוד שלו.

בסופו של דבר הוא החליט ללכת להשתלה גם כדי להגביר את הביטחון העצמי שלו וגם מהחשש ששיערו הדליל ישפיע על הקריירה העתידית שלו. גם הוא בין יתר המפורסמים זכה לתוצאות מצוינות.

7. ג'ון טרבולטה

האייקון ההוליוודי ג'ון טרבולטה עבר שינוי ניכר כשהחליט לעבור השתלת שיער כדי להחזיר את שיערו האבוד. לאחר שסבל משיער דליל במשך שנים, ג'ון שיתף את הציבור שהוא ניסה מספר טיפולים שונים לבעיית נשירת השיער ולבסוף הוא החליט לעבור השתלת שיער כפתרון קבוע יותר. הליך השתלת השיער שינה לחלוטין את המראה שלו, כמעט כל האזורים הקרחים בראשו מלאים בשיער בריא ושופע.

איזה מפורסמים עשו השתלת שיער

השתלת שיער - מה התחזית לטווח הארוך?

רוב השתלות השיער נוחלות הצלחה מסחררת. אם כי אנו יכולים לקבוע בוודאות רק לאחר כתשעה עד עשרה חודשים לאחר ההליך, עד השיער משתרש היטב ומתחיל להתמלא. ברגע שהשיער מתחיל לצמוח מחדש, הוא מקבל מראה טבעי, ממש כמו כל שיער רגיל אחר. כל הסימנים של ההליך עתידים להתכסות היטב בשיער כך שכמעט לא יישארו עקבות.

האם השתלת שיער טובה ומתאימה לכולם?

גברים ונשים יכולים להיות מועמדים טובים להשתלת שיער. כדי להיחשב כמועמדים טובים להשתלת שיער, תצטרכו שני דברים:

  • כמות מספקת של שיער בריא על הקרקפת, כך שניתן יהיה לתרום לאזור הנזקק.
  • יכולת בריאה לגדל שיער חדש באזור הדליל של הקרקפת שלכם.

במהלך התייעצות עם רופא מומחה, תוכלו לברר אם אתם עונים על התנאים. כדי לגלות מדוע אתם סובלים מנשירת שיער, אתם עשויים להתבקש לעבור גם בדיקת דם. כך תוכלו לבדוק אילו מהתופעות המתרחשות בגוף שלכם גורמות לנשירת השיער.

אם הבחינה והבדיקות מראים שאתם מועמדים טובים להשתלת שיער, הרופא שלכם יוכל להגיד לכם אילו תוצאות אתם עתידים לקבל. שיער מלא לגמרי עשוי להיות לא ריאלי, אבל שיער מלא יותר יכול להיות מטרה מצוינת.

זה לא הגיל, זה התרגיל!

הגיל האידיאלי לביצוע השתלת שיער הוא 25 ומעלה, אך ישנם מקרים בהם ניתן לבצע השתלת שיער כבר בגיל 22 ואף מוקדם יותר. בנוסף, יש לקחת בחשבון שגברים צעירים שמקריחים ימשיכו להקריח בעתיד, לעוד עשרות שנים קדימה, לכן, תכנון ההשתלות עבורם יהיה שונה מזה של קבוצת הגילאים 45 ומעלה.

אם שאלם את עצמכם, אז גם אנשים בני 70 ומעלה יכולים לעבור השתלת שיער עם תוצאות מצוינות. רמת ההצלחה אינה קשורה רק בגילו של המושתל, היא בעיקר תלויה בבחירת שיטת ההשתלה הנכונה ביותר המטופל. מסיבה זו מומחיות הרופא המנתח כל כך חשובה. כאשר אתם ניגשים למכוני השתלת שיער, בדקו מי הוא הרופא המנתח ומה תחום המומחיות שלו. השתלת שיער היא הליך כירורגי מורכב שלא מבצעים כל יום, השתלה לא טובה עלולה לגרום לנזק לכל החיים, ולכן חיוני ומומלץ לבדוק היטב את המרפאה והרופא העתיד לבצע את ההשלה.

השתלת שיער - לחיות בראש טוב

בין אם אתם ידוענים או אנשים פרטיים – כולם רוצים להרגיש טוב ובטחון עם עצמינו. השתלת שיער בטורקיה אינה גזירת גורל! הודות לטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית יותר מאי פעם, כמעט כל אחד ואחת המבקשים לקבל מראה שיער שופע ובריא לשנים רבות, יכולים להגיע לתוצאות הללו בזמן קצר וללא כאבים.

אם אתם מוצאים את עצמם מתבוננים במראה וחולמים על שיער מלא ובריא יותר – אתם נמצאים בחברה טובה! הקליניקה שאנו בהייר פלנט עובדים איתה מתמחה בשיקום והשתלת שיער ברמה הגבוהה ביותר, עם צוות מנתחים מקצועי ומנוסה – הראש שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר!