כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

כמה עולה השתלת שיער

העלות הממוצעת של השתלת שיער בטורקיה היא 10,000 והמחיר הנ"ל לרוב גם כולל את כל המסביב: טיסות, הסעות, מלון, אוכל וכל השירות הנלווה שאתם מקבלים במסגרת ההשתלה.

אם אתם חושבים לעבור השתלת שיער אבל אתם עדיין לא בטוחים היכן – המאמר הבא בשבילכם. הצוות של HAIR PLANET הולך לסקור בפניכם במה המחיר משתנה, למה דווקא בטורקיה ומה זה כולל. מוכנים? בואו נצא לדרך.

לכל מטופל יש תוכנית טיפול ייחודית שמותאמת לו בהתאם למצב ההתקרחות, מבנה השיער, סוג רקמת הקרקפת, גיל, זמינות אזור התורם והעדפות קו שיער. כל המשתנים הללו בסופו של דבר יקבעו איזו שיטת השתלת שיער תהיה היעילה ביותר עבורו.

עלות השתלת שיער בטורקיה תלויה במספר שונה של משתנים:

  • עלות העבודה בטורקיה
  • הניסיון של הצוות הרפואי
  • הטכנולוגיה שבה נעשה שימוש
  • שירותי טיפול נוספים אחרי ההשתלה
  • שיעור ההצלחה המובטח
  • מספר הזקיקים הדרושים לכיסוי החלקים המקריחים

לא צריך לשבור את הראש: השתלת שיער בטורקיה – הכול כלול!

עלות השתלת שיער בטורקיה עם HAIR PLANET היא חבילת הכול כלול. במילים אחרות, אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר כי זה כולל:

בחירת קו שיער – הקו בו מתחילה צמיחת השיער (בחלק העליון של המצח) – מכונה קו שיער. במסגרת ההשתלה המומחה יבחר עבורכם קו שיער שיחמיא
לפנים שלכם ושייראה טבעי וזאת בהתאם לפרמטרים שונים. ברוב המקומות הטכנאים הם אלה
שבוחרים קו שיער אך אצלנו המומחה שהוא מבצע זאת בפועל. 

פתיחת ערוצים – שלב פתיחת הערוצים הוא שלב קריטי בהשתלה ומבוצע לאחר הוצאת הזקיקים. בשלב זה המומחה יבצע חתכים זעירים על ידי להב ספיר ובהמשך יוכנסו לתוך התעלות הללו זקיקים. עבודה זו דורשת מיומנות ודיוק רב ולכן גם כאן מבוצעת על ידי המומחה סרז'ן אשר מורשה ומוסמך לבצע עבודה כזו. 

זריקת סדציה – בעוד שברוב המרפאות אתם תקבלו רק הרדמה מקומית לקרקפת – במרפאה של ד"ר סרז'ן אתם תקבלו הרדמה מקומית יחד עם סדציה. הסדציה מונעת כאבים, מרגיעה והופכת אותם לרגועים ומנומנמים יותר, כך שלא תרגישו אי נוחות לרגע.

מלון – אנו מציעים לכם את השהות הטובה ביותר במלון 5 כוכבים הממוקם במרכז העיר איסטנבול וסמוך למרפאה.  אנו מבטיחים שבמהלך שהותכם תרגישו כמו בבית ותקבלו אוכל ואת כל הפינוקים הטובים ביותר במקום – כולל בריכה ענקית וכמובן הכול כפוף לתקנות הקורונה במקום כדי להבטיח שכל המטופלים שלנו יגיעו ויחזרו בריאים.

שירותי ליווי ותרגום 24/7 – בטורקיה תפגשו במלווה צמוד דובר עברית וטורקית. הוא יהיה איתכם במהלך שהותכם ויהפוך את החוויה שלכם לבתי נשכחת, מהנה מבלי שתצטרכו לשבור שיניים בתקשורת מול המקומיים.

תרופות ובדיקות רפואיות –  החבילה כוללת בדיקות הדם הדרושות לפני הניתוח, בדיקות שגרתיות ואת כל התרופות שיידרשו לאחר ההליך.

הסעה עם רכב VIPהנהג שלנו יאסוף אותכם בשדה התעופה ויסיע אותכם למרפאה ולמלון. איסטנבול היא עיר גדולה, ולא תצטרכו לדאוג שתלכו לאיבוד מכיוון שאנו מסדרים עבורכם הכל. פשוט תהנו מהנסיעה ברכב מרווח וממוזג בדרך לראש שופע בשיער.

מעקבים תקופתיים – כל מטופל שלנו זכאי לקבל מעקב תקופתי. את המעקב אחר התוצאות ניתן לבצע טלפונית או להגיע למרפאה  3 חודשים אחרי ההשתלה לבדוק את ההתקדמות. ניתן להגיע גם חצי שנה או שנה אחרי – בהתאם לתהליך הריפוי שלכם.

היתרונות של חבילת השתלת שיער בטורקיה

טורקיה היא מדינה בעלת מוניטין רב וידועה כמלכת השתלות שיער וכן בעלויות המשתלמות במיוחד. אתם יכולים להיות בטוחים שאתם תהיו מטופלים על ידי צוות רפואי מנוסה ומסור, עם טכנלוגיה FUE להבי ספיר שנחשבת לחדשנית והבטוחה ביותר –  כך שתקבלו את התוצאות המושלמות ביותר.

כאמור ברוב המקומות המחיר שאתם מקבלים כולל את עלות הנסיעות,  לינה במלון, תרופות וליווי אישי. לעומת זאת בישראל, תקבלו עלות דומה יקרה יותר ולא תקבלו את הדברים כמו בטורקיה. 

מה לגבי השתלות שיער זולות בטורקיה? האם זה טוב מכדי להיות אמיתי?

אם קיבלתם הצעת מחיר זולה מדי – הדבר כן צריך להדליק לכם כמה נורות אדומות. ראשית, אין דבר כזה השתלת שיער מקצועית וטובה שהיא זולה, וזאת מנקודת הנחה שמומחה בהשתלות שיער הוא שמבצע לכם את בחירת קו שיער ופתיחת ערוצים שזה בעצם החלק הכי חשוב בהליך השתלת השיער, ולא הטכנאים שלו. שנית, סביר להניח שתרצו מומחה השתלות שיער שדובר אנגלית ועברית כשפת אם, כך שיהיה לכם נוח לתקשר מול הצוות הרפואי במהלך הניתוח ולפני – שחלילה לא יהיו אי הבנות שיסתיימו בעוגמת נפש. הרבה מרפאות זולות באיסטנבול מציעות שירותי השתלת שיער שניתן לדמות לפס ייצור המוני. מטופלים רבים נכנסים ויוצאים כבר באותו היום מהמרפאות הללו כך שאין הרבה סיכוי שתקבלו במקומות האלה יחס אישי.

בנוסף – למרבה הצער, אנו שומעים על הרבה הבטחות שווא ממרפאות "נחשבות" שאומרות שניתן להשתיל 5,000 זקיקים ללא בעיה. אפשר לבצע את זה, אבל לא בכל מקרה. לכל אדם יש את התכונות והצרכים הפיזיים שלו. על המומחה לבדוק כל מטופל כדי להתאים לו את הפתרונות הטובים ביותר. לצורך העניין, מטופל אחד יכול לקבל 5,000 שתלים בפגישה אחת. עם זאת, מטופל אחר עשוי לקבל 3,500 זקיקים. למה זה קורה?  מה ההסבר לפער הזה? מספר הזקיקים המושתלים תלוי באזור התורם ובהבדלים במבנה השיער. עם זאת, התוצאה עדיין עשויה להיות זהה מכיוון שלמטופל עם פחות זקיקים – אלה עשויים להיות באיכות גבוהה יותר.

המלצה שלנו – לפני שאתם סוגרים השתלת שיער במרפאה זולה, תשאלו מי מבצע את ההשתלה בפועל? מה זה כולל? לפי מה הם קובעים את כמות הזקיקים? האם הצוות במקום דובר אנגלית? בדקו ביקורות על המרפאה גם באינטרנט. אם אתם מגלים מעט ביקורות – אנו ממליצים לכם להימנע מלבצע את ההשתלה שם כי זה יכול להיות סימן למעט ניסיון.

אנו ב HAIR PLANET מבדילים את עצמנו מהמתחרים הזולים בכמה מובנים. בתור התחלה, הרופא הוא שמבצע את ההשתלה ולא הטכנאים. שנית, הטכנולוגיה החדשנית FUE  עם להבי ספיר תאפשר לעשות לכם השתלה חדשנית, בטוחה בלי צלקות וכאבים. שלישית ואחרונה – אין כמעט מרפאות בטורקיה שיוכלו להציע לכם את סוג השירות והביטחון שאנו מעניקים לכם במהלך ההשתלה ואחריה.

עכשיו כשאתם יודעים כל מה שצריך לדעת על כמה עולה השתלת שיער בטורקיה – הגיע הזמן לסגור כרטיס טיסה!

עכשיו כשאתם יודעים בדיוק כמה עולה השתלת שיער, הגיע הזמן לדבר עם המומחים שלנו ולסגור כרטיס טיסה לטורקיה! נשמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות – נבדוק בדיוק למה הראש שלכם זקוק, נתאים עבורכם את הטיפול האידאלי יחד עם חבילת ההשתלה המשתלמת ביותר. למידע נוסף השאירו פרטים בטופס, או התקשרו אלינו – 053-7747770