השתלת שיער להבי ספיר

מה זה השתלת שיער עם להבי ספיר

השתלת שיער בשיטת Saphire FUE היא  ללא ספק עוד התקדמות טכנולוגית בתחום השתלות השיער ומספקת מענה מושלם וחדשני לליקוט והשתלה ידנית של זקיקי שיער יחידים. טכניקה זו מאפשרת היום למומחים בתחום השתלות השיער לבצע את הטיפול באופן מדויק ועדין יותר. אז מה זה בדיוק השתלת שיער FUE עם להבי ספיר, איך זה עובד ומה היתרונות שלה בהשוואה להשתלת שיער בשיטת FUE הקלאסית?

מה זה בדיוק השתלת שיער בשיטת Saphire FUE?

אז קודם כל נתחיל בכמה דברים חשובים – תהליך השתלת שיער עם להבי ספיר זהה לחלוטין לתהליך הקלאסי והמוכר. זאת אומרת, שגם בטכניקה זו המומחה להשתלות שיער יסיר את זקיקי השיער אשר בעתיד יהפכו להיות זקיקים שימלאו את האזורים הקרחים. בשלב הבא, המומחה יכין את האזור אשר מיועד להשתלה ולאחר מכן באמצעות טכניקות שתילה חדשניות, שכוללות מנועי מיקרו עם כושר דיוק וכיוונון עדין במיוחד – הוא יתחיל ליצור תעלות שתילה באזור התורם בקרקפת אשר יקלטו את שורשי השיער המושתלים.

אז מה בדיוק שונה בתהליך הזה מהשיטה הקלאסית, אתם בטח שואלים?

בשיטה זו, אופן פתיחת הערוצים להשתלה זה ההבדל העיקרי בהשוואה לשיטה הרגילה. כיום, הודות לחדשנות הרפואית, מומחי השתלות שיער יכולים להשתמש בלהב ייחודי אשר מכונה בשפה המקצועית "קלע ספיר" (באנגלית: Sapphire blade.)

מה זה בדיוק להבי ספיר? (SAPPHIRE)

ספיר היא למעשה אבן חן לא מתכתית – וכתוצאה מכך היא אינה יכולה לגרום לתגובתיות של יונים מתכתיים. המשמעות של זה היא שלהבי ספיר לא משפיעים על מערכת הדם או הלימפה של האדם, שכן כאמור – הם לא פעילים. זו הסיבה, שכיום להבי ספיר נחשבים לטובים ביותר מלהבי ניתוח אחרים.

בנוסף, כדאי לדעת כי להבי ספיר חזקים וקשים הרבה יותר מלהבי הפלדה, אך הם לא מתקרבים להיות קשים כמו יהלום לצורך העניין. ובכל זאת, בגלל החוזקה שלהם, להבי ספיר מחזיקים שעות ארוכות ללא סיבוכים הודות לעמידות הגבוהה שלהם.

בגלל שמדובר בלהבים חדים מאוד, הסיכוי לבצע נזקים בקרקפת מאוד קטנים וכתוצאה מכך אין סיכוי לצלקות ותהליך ההחלמה מהיר הרבה יותר בהשוואה להליך הרגיל.

כמו כן, הודות לדיוק שלהם – להבי ספיר מאפשרים לעשות חתכים מאוד זעירים ועדינים בהשוואה ללהב הסטנדרטי בניתוחים, כך שרמת הנזק תהיה פחותה משמעותית.

אילו עוד הבדלים יש בין השתלת שיער בשיטה הקלאסית להשתלת שיער עם להבי ספיר?

מתי שהמומחה יבצע את החיתוך הדק באזור המיועד להשתלה – יהיו תעלות עדינות דמויות פיליגרן, ההבדל הוא שהן הרבה יותר מדויקות ממה שאפשר להשיג באמצעות השיטה הרגילה. להב הפלדה בשיטה הקלאסית מאפשרות ליצור תעלה בצורת U, זאת בהשוואה ללהבי ספיר, שהודות לדיוק הרב שלהם מאפשרים למומחה ליצור תעלות בצורה של V, מה זה משנה בכלל? כי כך למעשה אפשר ליצור פתחים מרובים יותר, על שטח קטן יותר – המשמעות היא יותר צפיפות שיער.

חשוב להדגיש שבגלל ששיטת להבי הספיר דורשת דיוק ועדינות גבוהה יותר, אז היא גם מחייבת מומחיות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. המומחה סרז'ן הוא בין המומחים המובילים להשתלות שיער בטורקיה ומתמחה בהשתלת שיער FUE עם להבי ספיר – זו הסיבה שמגיעים אליו מטופלים מכל רחבי העולם. הקליניקה שלו זכתה למוניטין רב בתחום ובמקום תוכלו ליהנות מהשיטות החדשניות והבטוחות ביותר, שיאפשרו לכם להחזיר את איכות החיים ולחזור לישראל עם שיער בריא ושופע.

אולי יעניין אותך לקרוא גם כמה עולה השתלת שיער בטורקיה? >> 

מה זה השתלת שיער עם להבי ספיר

אילו יתרונות יש בהשתלת שיער עם להבי ספיר?

מעבר לכל האמור, שיטת השתלת שיער FUE עם להבי ספיר מספקת עוד כמה יתרונות חשובים, ששיטת FUE הקלסית לא מציעה. הנה כמה דוגמאות:

#1  רמת דיוק גבוהה יותר

כאמור, להבי ספיר עם בעלי תכונות של חוזק ועמידות – ויחד עם התכונות האנטיבקרטריאליות שלו, המומחה מפחית את הסיכוי לתזוזות במהלך הניתוח, טראומות מקומיות ופגיעה ברקמות הקרקפת. הדיוק הגבוה יחד עם המרקם הייחודי והחלק של המכשיר, מאפשר למומחה להשיג תוצאות טובות יותר מהשיטה הרגילה, בעלות מראה טבעי יותר – במילים אחרות, יהיה קשה מאוד לנחש שעברתם השתלת שיער.

#2 השתלה צפופה יותר

בגלל הדיוק והחדות של להב הספיר, ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר ולהשיג צפיפות שיער רבה יותר – כתוצאה מכך, ליצור מראה טבעי יותר.

בניגוד ללהב הפלדה, להבי ספיר מעניקים למומחה את האפשרות להזריק נוזל ייחודי להרמת העור מהעצם, שלב שמתבצע לפני ביצוע החתכים הזעירים. כתוצאה מכך, התופעה של אגירת נוזלים שלרוב קורית אחרי הניתוח מופחתת באופן משמעותי – וההתאוששות מההשתלה מהירה יותר.

#3 קצב צמיחה שיער גבוה יותר

יתרון משמעותי נוסף בהשתלת שיער עם להבי ספיר הוא קצב הצמיחה המוגבר לאחר ההשתלה. למה זה קורה? שוב בגלל התהליך המדויק והעדין שלהבי ספיר מאפשרים וגם בשל ההצמדה ההדוקה יותר של שורשי הזקיקים שמושתלים.

כאמור, מדובר בהליך עדין יותר בהשוואה לשיטה הקלאסית – אז המטופלים חווים פחות גירויים בקרקפת, פחות סיכונים לצלקות או פציעות והדבר החשוב ביותר? צמיחה מוגברת של שיער חדש.

#4 בלי צלקות, וריפוי מהיר יותר

כשמדברים על צלקות בהשתלת שיער, אין ספק שזה נושא רגיש עבור הרבה מטופלים. יש לכך כמה סיבות – אסתטיות וגם העובדה שריפוי טוב יכול לקדם את הצמיחה של הזקיקים אשר הושתלו וכתוצאה מכך למנוע הצטלקות. זו הסיבה שיותר אנשים מעדיפים לעבור השתלת שיער בשיטת להבי ספיר.

בנוסף, לא רק שהריפוי המהיר יותר מקל על תהליך ההחלמה עצמו והכאבים שלאחר הניתוח – זה גם מפחית את הסיכויים לקבל זיהומים.

איש עושה השתלת שיער בשיטת להבי ספיר

כמה זמן נמשכת השתלת שיער בשיטת Saphire FUE?

גם בשיטה זו, התהליך תמיד מותאם ומשתנה ממטופל למטופל. המשמעות היא שמשך זמן ההשתלה עשוי להשתנות ותלוי במספר השתלים הנדרשים. יחד עם זאת, חשוב להוסיף כי ברוב המקרים משך הטיפול בשיטת להבי ספיר יהיה ארוך יותר בהשוואה לשיטה הרגילה רק בגלל שרמת הדיוק הנדרשת במהלך הטיפול מצד המומחה היא גבוהה יותר, מה שעשוי להאריך את זמן ההשתלה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם האם השתלת שיער זה כואב? >> 

השתלת בשיער בשיטת להבי ספיר בטורקיה – עכשיו זה הזמן המושלם!

אז אם אתם שוקלים לעשות השתלת שיער בטורקיה והתלבטתם בין השיטות השונות, אנחנו ממליצים לכם לשקול ברצינות את שיטת להבי הספיר. כמובן שאם אתם רוצים לשמוע על שיטות נוספות מוזמנים להתקשר אלינו – היועצים שלנו ידאגו להתאים לכם את השיטה שמתאימה ביותר לצרכים ולמצב שלכם.

השתלת שיער בשיטת להבי ספיר מתבצעת בקליניקה של המומחה להשתלות שיער המומחה סרז'ן. מדובר בקליניקה המובילה ביותר באיסטנבול ולרשותנו עומדים מאות מטופלים מרוצים שנהנים היום משיער בריא עם מראה טבעי לחלוטין!

יש לכם עוד שאלות? רוצים לשמוע על החבילות שלנו? אל תהססו ליצור קשר! השאירו פרטים בטופס ונדאג לחזור אליכם בהקדם, או התקשרו אלינו 😊